
HVG
Belföld
Kivillant Szánthó Miklós titokzoknija, avagy osztogatás Alapjogokért Központ-módra
hvg360
2025. július 2. 19:30
A K-Monitor kiderítette, hogy a Szánthó Miklós vezette Alapjogokért Központ 100 millió forintot költ logózott reklámajándékokra, többek között 2000 pár titokzoknira, 1000 flakon naptejre, illetve 100 sajtkéskészletekre. Jogosan merül fel a kérdés, hogy mi szükség lehetett ezekre, hogyan lehet ezeket hasznosítani. Ez nem hagyta nyugodni a Duma Aktuál csapatát sem, így jutottunk el oda, hogy Magyarországon a McDonalds’ban dolgozni is kiváltság vagy hogy milyen veszélyeket rejt egy logózott diótörő vagy mit szívna ki Kasza Tibor Kiszel Tünde köldökéből egy hipotetikus magyar celebpartyn.
MI összefoglaló
"Az Alapjogokért Központ jelentős összeget, mintegy 100 millió forintot fordított logózott reklámajándékokra, többek között titokzoknikra, naptejre és sajtkéskészletekre. Az esettel kapcsolatos kritikák és kérdések merültek fel a felhasználás és szükségesség tekintetében, miközben a Duma Aktuál humoros, ironikus megközelítést alkalmazott a témában, érintve a magyarországi munkakörülményeket és celebkultúrát is."
Hangulat:
Semleges (40%)
Érzelmi töltet:
szarkasztikus