
HVG
Gazdaság & Pénzügy
Zsákbamacskaként árulják a kínai plüssbabákat, amikért világszerte celebek és tömegek őrülnek meg
Nagy Gábor
2025. július 27. 20:00
A gyerekeket és a gyerekes gyűjtőszenvedélyű fiatal felnőtteket megcélozva váltott ki Labubu babáival vásárlási őrületet a kínai Pop Mart, ami a cég alapítóját mesésen gazdaggá tette.
MI összefoglaló
"A kínai Pop Mart Labubu plüssbabái hatalmas vásárlási lázat indítottak el világszerte, különösen Londonban és az Egyesült Államokban, ahol a termékek gyorsan elfogynak, és a ritkább darabok magas másodpiaci árakon kelnek el. A cég alapítója, Wang Ning, a Labubu-figurák sikerének köszönhetően a leggazdagabb kínaiak közé került. A Pop Mart bevétele és nyeresége jelentősen megugrott, ennek hatására tőzsdei értéke megháromszorozódott, így jóval megelőzi a globális játékgyártók közül ismert Hasbro és Mattel együttes piaci értékét."
Hangulat:
Pozitív (85%)
Érzelmi töltet:
izgalom