
Index
Külföld
Nem mindenkinek jött be a woke marketing, lemondott a Jaguar vezérigazgatója
Dózsa Gergő György
2025. augusztus 5. 13:49
Nem jó ómen Bud Light 2.0-nak lenni.
MI összefoglaló
"Adrian Mardell, a Jaguar Land Rover vezérigazgatója lemondott, miután a cég 2024-es woke marketing kampánya felháborodást váltott ki és nem hozta a várt sikert. A kampány élénk színekben és szlogenekkel próbált meg új pozíciót találni a piacon, autó nélkül a reklámban, ami erős kritikákat kapott, és összehasonlították a Bud Light hasonlóan tüskés marketingbotrányával. Másrészt az Abercrombie and Fitch sikeresen tért át inkluzív és fenntartható marketingre egy korábbi negatív múlt után, mely jelentős növekedést eredményezett. A cikk rámutat arra, hogy a woke marketing kockázatos, ha nem időzítik jól és nem igazodik a vásárlói igényekhez."
Hangulat:
Negatív (25%)
Érzelmi töltet:
pesszimista