
Világ Gazdaság
Gazdaság & Pénzügy
A Pepco épp újrarajzolja kereskedelmi térképét – a magyar piac a nyertesek között
Zováthi Domokos
2025. július 28. 14:56
Új üzleti modellre váltott a közép-kelet-európai régió egyik legnagyobb diszkontlánca. A Pepco a németországi bezárások után fókuszált terjeszkedéssel és erősödő eredményekkel építi újra magát. A magyar piac továbbra is kulcsszerepet kap a cég régiós stratégiájában.
MI összefoglaló
"A Pepco üzleti modellváltáson megy keresztül, kivonul az élelmiszer-kiskereskedelemből és a fókuszt a Pepco és Dealz márkákra helyezi, amelyek magasabb árrést és stabilabb készpénztermelést biztosítanak. A cég a közép-kelet-európai régióban, különösen Magyarországon, folytatja terjeszkedését, ahol 266 üzlete van, és jelentős növekedést ért el 2024-ben. A vállalat rekordbevételt produkált, miközben eladta brit Poundland leányvállalatát, és részvény-visszavásárlási programmal erősíti pozícióját a piacon."
Hangulat:
Pozitív (80%)
Érzelmi töltet:
optimista