
24.hu
Belföld
Pető Péter: Mit jelent a Fidesznek, ha üzleti siker lehet nem NER-esnek lenni?
Pető Péter
2025. június 20. 08:20
Már egy ruhamárka is használja Mészáros Lőrinc szállóigéjét marketingre..
MI összefoglaló
"A Dorko ruhamárka egy Mészáros Lőrinc által elhíresült szállóige felhasználásával indított marketingkampányt, amely jelentős visszhangot váltott ki a közösségi médiában. Ez a kampány rávilágít a fogyasztói kapitalizmus és a figyelemgazdaság működésére, valamint arra, hogy a márkák hogyan reagálnak a politikai közegre, aminek következtében a Fidesz támogatottsága és a NER ellenálló képessége is érintett lehet. Nem közvetlenül a kampány változtatja meg a választói preferenciákat, hanem jelzésérték"
Hangulat:
Semleges (40%)
Érzelmi töltet:
szarkasztikus