
Origo
Gazdaság & Pénzügy
Bruce Willis után magyar arc került be egy globális kampányba
Origo
2025. június 23. 22:24
Egy világhírű divatmárka új reklámfilmjében Tordai István kapott főszerepet, aki ezúttal vámpírként tűnik fel. A kampány korábban olyan neveket vonultatott fel, mint Bruce Willis vagy Neymar – most először magyar stáb készítette el a teljes produkciót
MI összefoglaló
"Egy nemzetközi divatmárka és neves világmárkák részvételével készült reklámfilm főszerepében Tordai István vámpírként jelenik meg. A produkciót teljes egészében magyar stáb készítette, a forgatás a gödöllői Királyi Kastélyban zajlott. A filmben két Brabus luxusautó is megjelenik, Tordai István egyiket vezeti. A reklámfilm a hazai kreatívipar nemzetközi megjelenését erősíti, és jelentős gazdasági és kulturális presztízst képvisel, emellett exportképes ágazatként is kiemeli a magyar kreatív szektort."
Hangulat:
Pozitív (75%)
Érzelmi töltet:
izgalom