Keszthelyi Erik

Hungarikum Biztosítási Alkusz felvásárolja a Callfactoryt, erősítve ügyfélkiszolgálását

3 cikk
Portfolio
Népszava
444

Balközép

A Hungarikum Biztosítási Alkusz többségi tulajdont szerzett a magyar Callfactory call center vállalatcsoportban, amely a jövőben HUNFactory néven folytatja tevékenységét. A tranzakció a Gazdasági Versenyhivatal jóváhagyásától függ, és a felvásárlás révén egy integrált ügyfélkiszolgálási rendszer jön létre, amely magas szintű technológiai és operatív tudást biztosít. A Hungarikum-csoport, melynek kisebbségi tulajdonosa Mészáros Lőrinc, jelentős árbevétellel és munkavállalói létszámmal rendelkezik

Részletek

Hungarikum Alkusz növekedése, fejlesztési tervei és a biztosítási piac kihívásai

2 cikk
Piac & Profit
Menedzsment Fórum

Kiegyensúlyozott

A Hungarikum Alkusz dinamikusan növekszik, árbevétele 2023-ban 31,5 milliárd forintra emelkedett, ami 41%-os növekedést jelent, részben organikus alapon, részben akvizíciókkal. Több mint 300 ezer ügyfelük van, 500 ezer szerződéssel, széles körű szolgáltatási portfólióval. Céljuk a biztosítási piac fejlesztése, fiatal szakemberek képzése, a szakma presztízsének emelése, továbbá 2027-re tervezik a tőzsdére lépést és a külföldi terjeszkedést. Kiemelt feladatnak tartják az extraprofitadó megszüntetését 2027 után, mert az adó bizonytalanságot és fejlesztési késedelmeket okoz a szektorban. A Magyar Biztosítási Tanácsadók Szövetségével és más oktatási és szakmai szervezetekkel együtt dolgoznak a biztosítási kultúra javításán, köztük iskolai oktatási programokon és innovatív edukációs eszközökön. Kiemelik a szektor digitalizációjának fontosságát és az Insurtech cégek piaci megjelenését, valamint az ügyfélközpontú szolgáltatásfejlesztést. A szabályozókkal folyamatos az együttműködés a piac hatékonyságának növelése érdekében.

Részletek

Magyar biztosítási piacon új ügyfélkiszolgálási együttműködés születik

2 cikk
Piac & Profit
Menedzsment Fórum

Kiegyensúlyozott

A Hungarikum Biztosítási Alkusz Zrt. többségi tulajdont szerzett a Callfactory Csoportban, így létrejött egy integrált ügyfélkiszolgálási rendszer, mely a biztosítási piac ügyfélélményét kívánja magasabb szintre emelni Magyarországon. Az együttműködés célja az emberközpontú, gyors és precíz szolgáltatás nyújtása, modern technológiai háttérrel támogathatóan, nagy hangsúllyal a személyes kapcsolat megőrzésére. Mindkét vállalat erős hazai háttérrel és több évtizedes tapasztalattal rendelkezik, így

Részletek

Signal Iduna Partnerség a Magyar Biztosítási Tanácsadók Szövetségével a Szakmai Képzés Támogatására

2 cikk
Portfolio
Menedzsment Fórum

Kiegyensúlyozott

A Signal Iduna Biztosító stratégiai partnerként támogatja a Magyar Biztosítási Tanácsadók Szövetsége által szervezett felsőfokú biztosítási szaktanácsadói képzést, amelyben több nagy biztosítótársaság is részt vesz. A képzés 2023 szeptemberétől több magyar egyetemen is elérhető lesz, célja pedig, hogy 2030-ig ezer főszakember szerezze meg a legmagasabb szintű képesítést az iparágban.

Részletek